Nedräkning

4 dagar kvar att jobba. Längtar verkligen! Annars så är det lugnt på jobbet denna vecka... är mest städning och rensning överallt, eftersom vi ska stänga i 3 veckor. Ganska så lite folk som kommer å käkar, få se om det blir mer i slutet av veckan då det är Get away-festivalen.

Va rätt duktig efter jobbet idag. Eftersom att man va ute på tomten hela helgen, hann man inte va hemma å städa å greja. Så jag passade på att tvätta, diska, dammsuga, byta sängkläder, laga mat.. va tvungen å göra det innan jag hann sätta mig. För då är det kört!

Ska åka och köpa färg till huset någon dag denna vecka tror jag. Ladda upp inför min semester. Undrar va jag ska göra mer på min semester än å måla.



Måla kan jag :P Bild från när jag målade i Calles lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback