Klippt

Ja, jag blev klippt idag ändå. Calles syster Malin är här i Gävle i helgen med sin dotter Emilia. Så medans Calle var på kurs hade jag besök av Calles mamma, syster Malin och lilla Emilia.
Å Malin klippte mig! TACK! Hon jobbar på Björn Axén i Sthlm och det märktes att hon var duktig, å det blev ju dessutom gratis!

Emila älskar katter, så hon sprang runt och lekte med dom. Eller Mimmi vart rädd, så hon fräste till Emilia. Mimmis nya smeknamn vart då "arga katten". Haha.

Bjöd på kakorna jag bakat och pratade lite. Dom vart kvar här i två timmar, första gången jag träffar dom själv utan att Calle var med. :)

Å nu fick jag ju användning för min "före-bild". Så...

FÖRE:



EFTER:



10-15 cm kortare nu. Känns skönt å klippa lite, växer ju ändå som ogräs. Å är även mycket lättare. Maja, ska jag spara mina hårstrån till dig? ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja tack =) Skicka på posten så ska jag limma på dem, tror det blir skitbra ;)

2011-03-27 @ 14:39:54
Postat av: sofia

Ja, det är så hårförlängning går till :D

2011-03-27 @ 15:52:55
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback