Engeltofta

Idag cyklade jag å maja till Engeltofta för att sola och bada. satan vad varmt det var ute alltså.. å är än. första gången jag bada i gävle faktiskt! wow.. hehe. å det va faktiskt helt okej ställe. maja doppade sig, medans jag een badkruka å bada bara upp till låren:D
så det blev en hel del killsnack;) åsså planerade vi kvällen. jag, maja och linda ska ha picknic i boulongern ikväll. ska äta kyckling, potatissallad, sallad och bröd... å troligen dricka nån bira. sommar d! hoppas det blir mysigt!
å igår va vi 3 ute på tant grön och på krogen.. även det va en mycket trevlig kväll.. helt underbart med varma kvällar.


jag i full fart å äta vindruvor, dom blev dock varma rätt fort... mindre gott då:P


maja ville bli brun hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback