Så myyys

igår gick först jag och emily på stan och handla lite presenter till lilla emma, sen och fikade. vidare och kolla på min lägenhet, sen åkte vi till Elin och hennes lilla Emma. vart sent tillslut och kom inte hem förrän halv elva.:D


Emma va en snäll liten flicka, på 2 månader:)


stolta mamman Elin, efter ett blöjbyte;)

           


så fina va dom båda två:)


dom fick lite presenter av oss:)

                      
jag och emma             emily och emma               jag när vi fikade
        
     emma                         emma i vagnen på promenad        jag å emma


åh, jag vågade håll.. å blev dessutom helt kääär:D


emily när vi fikade... det e ju bara världens godaste mackor:D

Kommentarer
Postat av: jenny

jaa visst är det så gosigt me små bäbisar :] va fin du vart i håret!

2009-08-20 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback