Firat

Nu har jag firat... genom att shoppa! vart sugen länge nu på att köpa kläder... detta inhandlades:

  
skinnjacka på veromoda för 800 kr.. väldigt nöjd, eftersom jag letat lite efter en sånn.

                               
jeansleggings på ginatricot för 199 kr       blåvitrandig skjortklänning på hm för 249 kr
som mimmi gillade.

                                           
rutig skjortklänning på ginatrocot för 199 kr         vit skjortklänning på ginatricot för 149 kr
å det bruna midjeskärpet för 99 kr                       och det svarta skärpet från hm för 129 kr
(titta hur det är vändt maja ;) )

det här va en lite annan stil på kläder än va jag vanligtvis brukar ha.. vad tycks?
kuul med lite nya kläder !

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

GAHHHHHH!!!! Lägenhet!!! En till kattkompis till Mimmi!!! BANANDANSEN!!! Nya fina kläder!!!! Säger bara en sak som säger allt: AAAAAAaaaaaAAAAAA(ni som inte vet hur det låter får fråga Sofia), du får gärna ringa Maja och hälsa det från mej hihihi;) Jag är mycket glad för din skull=D

2009-02-28 @ 18:01:18
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: Emily

Åh grattis till lägenheten!! =) Fin fina kläder!

2009-03-07 @ 18:31:40
URL: http://cosmo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback