Resfeber

nu börjar d bli ooolidligt. längtar å komma bort från trökiga sverige, hoppas bara d e bättre väder på gran canaria. resväskan e packad.. nu är d bara rakhyveln kvar.. men tänkte att jag skulle raka bena innan jag stoppar i den.
igår va jag å stefan å växlade pengar. 400 euro var ( 4550 kr) och så ska jag ha med 2000 svenska pengar till planet å så har jag visakortet om d krisar... vill ju inte snåla när man e på semester direkt! åååh, en så mysig kärlekssemeter hoppas jag på. å goood mat.tänk bara att slippa laga mat på en hel vecka... underbart!
så inatt ska man upp kl 3. då ska man väl klä på sig å förbereda lite. ska gö ren kattlådan åt katterna, så att dom kanske skiter innan pappa kommer å hämtar dom vid 4. (dom brukar gö sina behov efter man bytt) haha, vikket ämne man kom in på nu då. har köpt räkor till missarna som jag ska skicka med dom. annars skriker dom väl ihjäl sig efter räkor mina bortskämda katter. måste försöka komma ihåg d.
klockan 4 åker vi iaf från gävle, bror å mamma skjutsar. medans pappa tar hem min bil + mina katter. incheckningen börjar 5.30. å planet går 7.30. så vi blir väl på arlanda och äter lite dyyr frukost.
har köpt lite olika tidningar å läsa och har med hörlurar så man kan se film på planet.. om dom funkar. annars brukar dom väl kosta 20 spänn eller nå. å man vill ju att tiden ska gå när d tar 5 tim å 30 min ungefär. mat på planet har vi oxå. men kanske är typ bruchaktigt? när man åker tidigt? hmmm. eller visst har man fått vanlig mat förr.
ja, får väl se om stefan hör av sig snart.. ska hämta han å resväskan i sandviken.
hoppas ni får fint väder i sverige, men inte lika fint som jag.. (hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback