Wallmans salong

det var meningen att jag, helena och maria skulle gå på wallmans salonger imorgon på gasklockorna. men helenas son har legat på sjukhus hela veckan och helena inte jobbat. han blir nog kvar på sjukan fram till jul verkar det som. inge roligt d där inte. ja, iaf. sist det va personalfest va det ju oxå bara jag och maria som kunde. men nu kom vi på idén att ta med oss våra karlar. vi kom över en biljett till. så maria ska ha med sig per och jag har med mig calle.
vi ska sitta vid samma bord som brynäs företagarförening som vi oxå är med i. så först blir det mingel och snittar och champagne på privab (snittarna ska vi göra). sen går vi vidare till gasklockorna där det är wallmans salong under helgen. 3 rätters och uppträdande. vad ska man ha för kläder på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback