Tv i sovrummet

ja, ingen verkar ju vilja köpa den lilla platt-tvn på 14 tum, som vi lagt ut på blocket. så varför inte använda den själv? jo, så nu har vi satt upp den på väggen i sovrummet. lite i det minsta laget, men duger dock och väl som sovrums-tv.
just nu kliar det i ansiktet och i halsen på mig, jag lär mig aldrig. köpte färsk ananas, som e så gott. men som jag inte riktigt tål. är så med både ananas och kiwi för mig, men ändå envisas jag med att äta dom. hehe.
å på jobbet gick det bra, chefen skickade sms om att dom var supernöjda med maten. roligt!
va ju även och tittade på tomten idag, jag gillade den. just nu står det en sommarstuga där och en frigebod. MEN, det är i det dyraste laget, så då kan man inte få det huset man vill ha. men man kan ju alltid försöka få den för en mindre summa isf. för dom verkade gilla oss skarpt iaf:)



Kommentarer
Postat av: sandra

aha! vart ligger de tomterna? en i norra åbyggeby eller den där "två hus på tomten som gjort sitt"? Eller någon jag missat!:O

Detektiv var det ju..;)

2010-04-27 @ 14:24:24
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: Sandra

aha!:) Låter roligt de där, vad har ni tänkt ha för hus då?

2010-04-27 @ 15:27:17
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback