50 år!

Grattis! idag fyller Calles mamma 50 år. hon ska firas i stockholm. där hon blir bjuden på middag, hotell och spa. Vi åker ner och är med under middagen, sen får man se hur d blir med annat. är ju barnledig, katterna är i åmot. sitter och funderar på om man ska boka hotell i stockholm inatt ändå. skulle kanske va mysigt:) men vi får se. middagen ska vara klockan sex, men vet inte vart än. det är calles syster i stockholm som bokat bord. å vi blir nog ett rätt så stort sällskap iaf.
jag gruvar mig dock för en sak...:( jag har ju urinvägsinfektion å lär springa på toa varje, eller varannan timme typ. riktigt jobbigt. så vi lär nog stanna påvägen dit, å lär väl springa på toaletten stup i kvarten på restarangen. lite rädd att dom ska tro att jag är med barn. hehe. inatt va jag tvungen å gå upp på toaletten 6 gånger, å känner mig inte riktigt utsövd. åsså blir jag så kissnödig akut med, satan vikken jobbig situation jag är i nu känner jag. men men. sålänge det finns toaletter i närheten går det nog bra:P
å vilket vackert väder det är ute. känns som att det här kan bli en riktigt bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback