Kort hår

Nu är det klippt och såhär kort hår vet jag inte när jag hade sist. En lite ny frisyr iaf... då håret är längre fram än bak. Håret är iaf så pass kort att jag inte skulle få ihop en hästsvans. Så det rök en bra bit på håret!
 
Vet inte vad Calle tycker om detta... då han inte tyckte jag skulle klippa mig allt för kort. Som det känns nu är jag iaf nöjd.. har inte hunnit vant mig än. Vet redan nu att jag kommer ta alldeles för mycket schampo!
 
Å vi blir inte med på middagen ikväll... dom skulle inte ses förrän kl 19, å det blir för sent för oss.
 
Bildbevis på Maja och Rasmus

Kommentarer
Postat av: Maria

åå så fint :)
Maja med liten Rasmus.. <3

2012-11-05 @ 16:33:41
URL: http://mariaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback