Sängen

Rasmus sover ju fortfarande i våran säng... mest för att han vill äta hela nätterna. Men nu ska vi försöka få han att sova i egen säng. Lättare sagt än gjort!
 
Har ställt spjälsängen bredvid våran säng och tagit bort ena långsidan och lixom satt ihop den med våran säng.
 
Första natten var igår. Å även fast jag har handen bredvid honom så att han kan känna mig, så får han panik. Även fast han sover när han läggs ned vaknar han på en gång.. å gick inte att få han å somna själv.
 
Efter några försök gav jag upp. Tror jag ger upp rätt lätt nu jag med eftersom jag knappt sover nånting per dygn. Så han fick sova bredvid mig inatt igen å ligga och tussa på tutten.
 
Har fortfarande inte gett honom ersättning... men ikväll ska det provas. Kan vara så att han är hungrig hela nätterna för att han inte äter lika ofta på¨dagen, å då produceras det ju mindre mjölk. Så när han sen ätit hela natten har jag ju mycket mjölk under dagen. Iaf en teori... hoppas på att det funkar med både sängen och en mindre hungrig kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback