Balkongmöbler

idag har jag å stefan vart iväg å handlat.. vi slutade på Oves lager.. å där fanns d jäkla mycke utemöbler. hittade jättemysiga stolar och ett bord, som jag komponerade ihop själv.. från två olika möbelgrupper. dom va i mörkbrun rotting.. både fåtöljerna och bordet. ungefär som dom jag tittat på förut. å d kosta en slant... fick skrapa ihop allt i plånkan.. haha. över 3000 kr.. det ni..;) fint ska det bli.. jäkligt nöjd med vad jag köpt än så länge till lägenheten.. å hade fullt sjå att få plats i bilen med möblerna.. men det gick efter lite pysslande.. hihi.
å på ikea hittade jag dubbelsäng.. men d får jag köpa när jag har släpvagn med:D

nu är vi i åmot.. är bjuden på mat hos mamma och pappa. anderssons, familjen å stefan. kommer nog bli riktigt gott.. blir grillning för första gången i år... mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback