Börjat packat...

har hunnit med lite grejer idag... vaknade som vanligt före kl 6 å fick upp stefan redan vid halv åtta faktiskt. imponerande. vi var och tittade på lägenheten igen idag, å betalade för trallen som jag ska köpa av dom. sedan åkte vi vidare till ikea, där det inhandlades resårmadrass, täcken, kuddar, lakan, spegel å flyttkartonger. så allt till sängen e inhandlat nu.. skönt!
           
men jävlar va jag slösat pengar sista veckan... 15 papp åt skogen.. å har ju handlat långt ifrån klart... ja, pengarna rinner mellan fingrarna på en.. nu har jag inga pengar kvar. men får iaf snart lön igen. då kan man shoppa mera:D
när vi kom hem gick vi å köpte pizza...mums. men sen kunde jag inte hålla mig längre... va bara tvungen å börja packa lite. så nu har jag packat iaf 2 flyttkartoger.. å kastat 5 kassar me saker jag inte vill ha kvar. skönt att man blir av med lite saker när man flyttar.. å inte bara samlar på sig grejer.. å jag har inga problem med å kasta saker.. kan nog kasta lite för mycke ibland. nu orkar jag inte packa mer förtillfälligt.. första gången jag vilar sen kl 6 imorse typ.. hehe. hmm, kanske ska ta en liten tuppis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback