Los Sombreros

igår gick vi ut och åt på Los Sombreros. jag åt d jag jämt äter när jag är där. det vill säga: Quesedillas Pollo. det e såååå gott! mätt och belåtna gick vi till bion, men orka dock inga biopopcorn. filmen va sådär... jättegullig hund, å den hade sina roliga stunder och sorgliga stunder. det va många som grinade hörde man... å för mig kom det oxå nån tår.. man e ju så känslig.. haha!
       
vet inte vad som händer idag, skulle vilja tvätta bilen. men får se hur d blir med det. stefan ligger och sover än.. å jag har fått min längsta sovmorgon på flera månader... vaknade inte förrän 7.30. haha. jag känner mig som en pensionär.
va nyss ut på blocket och leta katter... hitta dom här sötnosarna:
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback