Påskbord

imorgon på jobbet har vi påskbord, alltså en påskbuffé. lite roligt me lite sånna saker ibland. kändes lite som när man gör julbord,, för det är ju ungefär samma mat. man kan ta ut svängarna lite mer på ett påskbord bara. försökte göra en påskkyckling när jag dekorera faten. så det fick bestå av: citron (som kropp å huve) å paprika (som näbb) och gurka (som ögon) sen fick den sitta i ett halvt äggskal... gäller att vara greativ.. haha. får se hur den ser ut imöre.. kanske inte är fin alls då:P
          
har inte bestämt mig hur jag ska göra i påsk än.. d som e klart är iaf att jag å stefan å massa andra e bjudna på mat hos mamma å pappa.. å kanske att jag ska ficka på fredag. mmm, men lär snacka me gubben först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback