Singing Bee

imorrn e Jocke med i singing bee.. hehe. det e ju ett måste att se, får inte glömma nu. d skrevs även om han i tidningen idag... han får ju inte säga hur d har gått.. men som d låter på han, har d inte gått så bra.. eller om han bara luras.. man vet aldrig me jocke. å d e tur att han inte läser mig blogg, annars hade han vart förbannad att jag lagt ut en bild på han.

jocke i full fart me gitarren... minns när han skrev Little Angel till mig.

ikväll vet jag fortfarande inte vad som händer... stefans vänner har han inte fått tag på.... vi har iaf inget på g än.. jocke ska till heartbreak.. men han ska dit me annat folk.. å vi vill ju va ett gäng om d ska bli nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback