Sista april

har inga planer än för sista april... e väl inte en så speciell dag heller... men det e ju många andra som hittar på saker.
å det vill säga ett år sen jag ramlade i trappan hos sandra och mattias. å även den första gången stefan var i åmot.
vad ska ni göra?
jag får inte åka till åmot me katterna än heller..så jag blir kvar i stada iaf..
å på fredag e jocke me på singing bee.. kolla då.. 1a maj!


skönt med en 4 dagars vecka iaf.. så jäkla stressigt på jobbet i veckan. massa beställnngar.. vilet e bra.. då kanske vi går ihop den här månaden.. kan man hoppas iaf. åsså kan man ju inte sova om nätterna när man har en katt som löper, alltså skriker hela nätter. dom skrattar åt mig på jobbet för jag e så trött å tycker jag ska slänga ut katten.. men d skulle ju aldrig gå för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback