Sterilisering

Nu har jag fått svart på vitt... och: tuffsan har börjat löpa... nu menar jag inte att d e blod nånstans (för dom slickar ju upp d), men d märks rätt tydligt på sitt beteende.. var på hon ligger å gnäller hela tiden, svansen på sidan.. å ja, skriker å har sig... det vill inte jag stå ut med kanske var 3e vecka.. i många dagar i sträck...
ja, jag har redan tröttnat.. hahaha
så nu har jag bestämt mig för att mimmi och tuffsan ska steriliseras. blir bäst så i längden. annars måste jag ge dom p-piller sen.. å det kan ge komplikationer. tänkte ringa nästa vecka till veterinären å höra om pris å grejer. men brukar va runt 1500 kr. å dubbelt upp för mig då. så typ 3000 kr då. man tjärnar ju på d i längden, iställe för att köpa p-piller hela tiden å ge dom en gång i veckan. svider i plånkan, nu när jag e rätt pank för övrig pga flytten.
kanske brorsan har tid å passa dom lite efter operation? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback