Tuffsan


den här katt tjejen på 8 månader.. lika gammal som MImmi. ringde nyss till ägaren.. och dom ska tinga katten till mig, så ska jag kanske hämta den nästa fredag. så åker jag och hämtar den då.. å är hemma hela helgen med både mimmi och tuffsan. vad spännande. båda är busiga och tuffsan är en innekatt, som bor på öster just nu. så det är ju nära att hämta henne. kattbur, matskålar, leksaker, kattlåda osv skulle ingå.. å katt + alla saker kommer att kosta 500 kr:D
vad tycker du om det sandra?
ska ju flytta första juni.. så det är ju inte så länge alla får bo trångt... jag tror mimmi kommer tycka det är jätteroligt:D

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Det där var en söt Tuffsan det<3 Gudmor Sandra är mycket stolt:) och längtar tills hon får träffa trollet för första gången!!!

2009-04-10 @ 19:19:05
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback