7

mycket att göra på jobbet denna veckan.. rätt mycket catering beställningar:) roligt som tusan att d börjar rulla på! så denna vecka får jag börja kl 7 varje dag... yes! pengarna rullar in... även om jag saknar lite å ha sovmorgon... haha!
idag har utskicket skickats ut till lite olika företag, så vi hade 2 st nya kunder redan idag... kul när d blir resultat för mödan.. å jag tror vi konkurera ut kajkanten helt. hört att maten där blivit bedrövlig,medans våran e asgod!;)
det som talar emot oss, är att restaurangen ligger innanför stängda grindar, så det är lite krångligt att komma in till oss. :(

idag va brorsan hos mig när vi sluta, så då åkte vi till biltema (inte bilmetro som jag jämt säger). jag köpte mig ett nytt cykeldäck me slang å allt.. 400 spänn... få hoppas d passar.. men cykeln e ju i åmot nu.
verkar även som att jag blir barnledig i helgen... bror ska få ta min bil å katter på torsdag eller fredag å åka till åmot. så då hoppas jag att jag hittar på nå skoj i helgen, annars får jag d riktigt ensamt här i lägenheten.

Nu e jag sugen på glass;) nån som vill komma å smaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback