Festen i fredags.

i fredags va d ju fest hos maja. å vi var: maja, jag, sandra, mattias,drella, carro, micke, mats och kristin å emelie va där en liten stund. jag va rädd att jag skulle spåra ur, efter uppbrottet med stefan. men d gick bara bra. kanske lite för bra till och med? det va iaf skoj att umgås med personer man tycker mycket om. fick lite bilder från festen.. å ja.. man va väl lite glad i hatten.. så jag ber om ursäkt för mitt utseende. men jag bjuder på mig själv.


Sandra som var nykter.. å jag som försökte se ut som en fisk

       
micke å carro                      sandra, mattias å maja       puss på dig maja


gänget... maja, jag å sandra. men tror att maja inte ville ha med mig på bild

       
hua                                           sandra                               micke


bara för att d va ett så grymt kort... vaffan gör du mattias, jag ser rädd ut.

       
carro                                     maja= barbiedoll                mattias


tur man kan ha roligt i soffan... å ja.. e väldigt mycke soffbilder å många på mig. det e ju bara dom bilderna jag har tillgång till just nu.:P

       


krogenbild.. ute å släpper loss på dansgolvet

                 
lets party                                          frosseri i popcorn

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

haha! vilka snyggingar där på första bilden;P Det var jätteroligt att få träffa dej i fredags:) Hoppas ni hade roligt ute också:) Puss och kram

2009-08-03 @ 22:48:01
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: jenny

snyggt :D

2009-08-04 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback