Halvtid

imorgon händer det som jag länge fasat för... kommer börja med att jobba halvtid i fortsättningen. är absolut inget jag ser fram emot, eftersom jag nyss flyttat och kommer gå back flera tusen i månaden. 9-13 blir mina nya arbetstider.. verkar d som. å jag kommer ju fortfarande att vakna före 5 som jag gör nu... så d blir ju lite segt. å d blir ju bara å vända på jobbet. jaja, läget är som det är..
eftersom jag jobbar i ett eget företag, som enda arbetare som e intagen.. får ju cheferna börja jobba mer själv å jag mindre.. dom lär ju börja tänka på företagets bästa.. för annars väntar konkan väääldigt snart.
kanske får börja kolla lite efter extrajobb....


hitta en bild på mamma å bert karlsson från tv4as hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback