2009

Brukar inte göra listor från året som gått. men nu har jag tråkigt.så vaffan:D

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
åkte ambulans

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns faktiskt inte vad jag hade för nyårslöfte, svårt å va senil.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
ja, elin och tomas, calle och sara, jocke och elin, amo och johan, annika och kenneth


jag med elin och tomas lilla emma:)

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
spanien (gran canaria)

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Lite mer pengar skulle inte skada

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
01-09-2009 . 1 september då jag å calle blev tillsammans

Vad var din största framgång 2009?
min karriär har skjutit i höjden

Största misstaget?
att jag inte är riktigt mån om min egen hälsa

Har du varit sjuk eller skadat dig?
känns som att det har varit ett riktigt sjuk och skadeår i år. hackade ju bland annat av en bit av tummen.



Bästa köpet?
Tuffsan, att Mimmi fick sig en lekkamrat:D och att det gick hur bra som helst.



Vad spenderade du mest pengar på?
Alla möbler till min nya lägenhet

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Första gången jag fick en blombukett blev jag väldigt glad.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det har varit upp och ned. lite nedstämd i början, sen har jag bara blivit gladare.

Hur tillbringade du julen?
Hemma i Åmot hos mamma och pappa.

Blev du kär i år?
japp:)



Hur många förhållanden?
2

Favoritprogram på tv?
Desperate housewives såklart:D

Något du önskade dig och fick?
Tvättmaskin

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jobbade och fick besök av släkt och vänner

Vad fick dig att må bra?
Calle

Förväntningar på 2010?
Att jag ska klara av jobbet som kökschef. Är väldigt nervös och osäker just nu på hur det ska gå, men allt går bara man vill.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback