Ambulans

Inatt trodde jag att jag skulle dö faktiskt. har ju haft svårt att andas under en tid nu och inatt blev det värre, så jag började hyperventilera. calle vart ju rädd och ringde efter ambulans å dom tyckte jag skulle följa med till sjukhuset. där fick jag ta massa prover igen.blåmärken i båda armarna nu efter blodprover. kom hem före fyra någon gång. men nu vid tio ska jag träffa kristin å klockan tolv ska vi va hos calles pappa.
känns som att mn kropp börjar säga ifrån ordentligt, känner att det fortfarande e tungt att andas, men d verkar jag få vänja mig vid. älskar dig calle som alltid är vid min sida och hjälper mig.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh gumman då! du måste ta det lite lugnt.. tänker på dig <3

2009-12-22 @ 18:10:00
Postat av: Sandra

Men älskade Sofia! Vad orolig jag blir! Har du kollat upp astma/allergi någonting? Fast det där lät lite mer som en panikångest. Hoppas att allt blir bra och vila upp dej ORDENTLIGT de lediga dagarna nu!

2009-12-22 @ 23:21:27
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback