Älsklingen

stefan har ju börjat hjälpa mig med maten hemma.. tror både han och jag tycker det e kul... å jag har börjat låta han få göra lite om han vill... som jag förr blev lite irriterrad över... men det e klart han ska få lära sig över sina misstag.. hehe! men han har faktiskt börjat bli duktig!

den här förrätten gjorde han. toast med skagenröra, avocado och räkor. mums!
(jag va bara med på ett litet hörn)

 gud vilken lyxig helg man har haft alltså.. blivit bjuden på allt i sundsvall, när man kommer hem, betala stefan maten, pappa hae tankat min bil å morsan hade gjort en matlåda åt mig. snacka om bra! :D
va ju därför bara tvungen å avsluta helgen med att äta jordgubbar!

Jag bara äääälskar jordgubbar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback