Bär

åh, vad jag e sugen på bär. vilken tur att jag har massor i frysen. har blåbär, hallon, jordgubbar, rabarber, äpplen, mango, å blandade frukter. funderar om man kanske ska göra hallonkräm. det va ju längesen!

åh, så gott! älskar bär...


inatt sov jag dock kasst. så jag e jäkla trött nu. tur man hade lite å göra på jobbet. åsså fick jag veta att jag kommer jobba den 14 e.. på alla hjärtans dag. e ett bröllop då.

men d spelar kanske ingen roll. stefan jobbar ju oxå då. så jag å maja funderar på å ha oss en date me god mat. få se om d går, beror lite på hur länge man jobbar.. bröllopet va rätt så sent. men jag kanske inte behövde va med så länge.


Kommentarer
Postat av: maja

nu blir majsan lessen om hon får rätt i att du ska jobba på vår första dejt :'(

blir ju nåt att berätta för barnbarnen iaf ;)

2009-02-03 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback