Bröllop

jag som många andra drömmer om ett riktigt sagobröllop. och nej, jag ska inte gifta mig nu.. eller på länge... men drömma kan man. ska ju gö mat till bröllop på lördag. då kan man drömma sig bort lite.


ungefär såhär ser min drömklänning ut. gillar när dom är utan axelband. stilrent ska det vara. undrar när man får gå på bröllop själv... kan ingen gifta sig av dom nära å kära?
va ju aslänge sen man själv va på bröllop. om man räknar bort ställena man gjort mat till.

en fin blombukett..som inte är för mycket.. den här tyckte jag var fin!

bröllopstårtan e ju oxå viktig. jag vill nog ha stilrent genom hela mitt bröllop. som jag känner nu iaf.
men med å få ett sagobröllop lär man va stenrik... så för mig blir det å drömma. å inte e det nå fel med det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback