förbannad

igår kväll vart jag så jäkla förbannad... pms:en som spöka! börja med att jag tappade mimmis matskål så den sprack.. å man fick leta massa glasbitar å städa... åsså stod det att jag va tvåa på lägenheten (nu står det 1a av 13?) knas.
ja, jag va riktigt jäkla förbannad iaf... kunde fan inte sova ens för d koka i mig.. starkars stefan. å det va väl inte så mycket å va arg för? mimmi har fått en ny skål nu med. jag höll på å skrek om att allt kunna ha fått sönder, utom just den skålen..haha.. vad var det med mig? :P
vi köpte iaf en windsorkaka igår på ica maxi. mumma. mimmi fick lite grädde hon med.

nu är det bara en färdedel kvar.. den åker nog ner snart.. va jag e glupsk.. men stefan hjälpte mig igår.. men jag åt mest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback