När?

på lördag har jag och stefan varit tillsammans i 10 månader... å jag har fortfarande inte fått min första ros. man börjar snart ge upp hoppet. å på alla hjärtans dag kommer vi inte träffas å vi komer inte ge varann nå.. men kanske på ettårsdagen? väntar med spänning. en kille anar nog inte hur mycket en ros betyder.. men jag börjar ju nästan gråta om jag får blommor från jobbet eller så.
                           
jag å mina drömmar.... åhhh. att man kan vilja så mycket. finns vissa saker som skulle betyda så mycket för mig.

jag gjorde iaf kräm ikväll. hallonkräm. älskar när man lägger i hela hallon efterråt, känns så fräscht å det e oxå så gott!
smakar sommar.. ååhh, sommar..

tänker man för mycket nu tro.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback