äääntiligen!

efter mycket om och men, fick jag äntligen tag på ungdomsmottagningen. ska dit den 17 februari. får inte glömma det nu då. nu har jag ätit ina vitaminer i en vecka. vet inte om ja känner nån skillnad än. men kanske dröjer ett litet tag innan kroppen ställer om sig.
ska gö mig en god smoothie nu. gjorde en likadan igår. mumma!
  +       =   


igår snacka jag mer med stefan om å flytta ihop. eller jag vill ju veta ett svar snart.. så man vet vad man ska kolla efter, annars lär ju han oxå va med och bestämma. han va inte lika negativ som jag trodde iaf. men jag tror ändå att d blir ett nej. han vill kunna va ensam ibland. är d lätt å va ensam med mig i närheten sandra?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad äckligt! Tänkte på just sånt där för nån dag sedan.. kanske när du skrev denna? För jag tänkte på att jag är då en obotlig ensamvarg som blir riktigt grinig om jag inte få egen tid. Och tänkte att det är inte många jag skulle fixa att bo med, men dej fixade jag utan problem att bo med, det vara bara jävligt kul så det är nästan så jag kan flytta ihop med dej istället för Stefan!;) Det kan du hälsa karlsloken. hihihi;)

2009-01-20 @ 21:43:47
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: sofia

iihhh, sandra flytta ihop me mig igen!!!

2009-01-21 @ 15:36:32
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback