heeelg

sköönt! sliten efter den här veckan. vitaminerna har inte börjat hjälpa än:P men nu är d jäkligt skönt att helgen äntligen är här. stefan ska komma hit idag, så lär väl hoppa in i duschen  å fixa mig lite. luktar matos just nu. eller det gör jag jämt efter mina dagar vid stekbordet.

                            
                                                     sliten å trött efter en jobbvecka

jag är iaf ledig i helgen, å då ska jag passa på att njuta. idag va det lugnt på eftermiddagen. så jag tog lite kort på jobbet. tänkte ta på mig själv med i min outfit, men hann slänga av mig kläderna innan. imorse när jag skulle byta om så råka jag slänga av mig bh:n mä... helt vimsigt.. så jag lära sätta på mig den igen. tänkte väl att jag skulle sova igen.

                                      

stekbordet å spisen            utsikten innifrån          utsikten från matsalen in i köket

när jag jobbar ser alla som är i restaurangen mig. jag som står vid stekbordet å spisen. korten e inte tagen i action, utan efter jag städat för dagen.


Kommentarer
Postat av: jenny

jaa dedär känner man igen ;) hehe

2009-01-18 @ 20:22:30
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback