Lektanten

precis innan jag klev innanför dörren hemma efter jag slutat. ringde kristin å fråga om hon fick komma över med fika. självklart:P så 5 min senare va kristin "lektanten" krantz här.. hihi! hon hade med sig semla. mumma!
   
min semla                       lektanten
jag hann äta upp locket innan jag tog en bild.. locket äts alltid upp först:P mimmi fick lite grädde av min semla. smaskens! men sen va hon mer nyfiken på min ananas.
   
ananasen å mimmi

idag har man inte vart så nyttig. åt ett wienerbröd på jobbet å nu en semla hemma. men gott vare då.
hade mycke folk i restaurangen idag.  under den tiden när vi brukar städa undan å det inte brukar va nå alls i restaurangen, var det 35 pers ungefär. så då blev det sen lunch för oss. skööönt att det e fredag imorgon. åker till åmot direkt efter jobbet, ska brar hem å hämta mimmi först, sen plocka upp brorsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback