myskväll

stefan kom ikväll å vi drog till willys å shoppa loss.. 700 spänn åt skogen. å handla bara mat till kvällen typ.:P nått som jag hatar är när man får skrapa rutorna på bilen dock. det var is på insidan av rutorna ed, så fick skrapa både inne å ute.

min bil

sen så satte vi igång med maten. pepparbiff med potatisgratäng, sallad och vitlökssås. mumma. kul å hjälpas åt med maten:D
        
      stefan                           jag                    köttet i min grillpanna
    
      sallad                    färdiga maten

sen blev det tv och vi kollade på let´s dance.  till det gjorde jag ett stooort fruktfat.
       
med vattenmelon, ananas, mango, physalis, kiwi, vindruvor och passionsfrukt.

sen fick jag ett samtal. kände inte alls igen rösten. det va jessica. som jag gick i skolan med från 2an till 9an. inte setts sen skolavslutningen. hon var hos linda (grannen) å festa. så jag å stefan drog dit med det som var kvar på fruktfatet. å det va då en udda förfest. jag fick en alkoholfri drink av linda, efer som man va nykter. hihi. men kul å se jessica sen så många år, hon va lite olik sig, men det va ju jag med för henne så:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback