Party

gårdagen börja med att man kom hem från jobbet... duscha å sminka sig, åkte med mimmi till brorsan, skjutsa bror till pizzerian, hem å klä på mig, platta håret å sen över till maja. där börja vi med maten som vi skulle äta. dom här 3 girlsen va jag mä:
        
linda                             kristin                           maja
till mat gjorde vi kyckling med fetaost å soltorkade tomater i en sås och klyftpotatis och sallad. riktigt gott va d.
           
matlagning                färdiga resultatet      vinet till maten              linda
sen va linda kvar till klockan åtta, sen drog hon vidare på annat. så då var det en förfest med maja och kristin innan vi drog ut på krogen. å riktigt skoj va det med! dansa i stort sett hela tiden på krogen. har dock inga bilder därifrån.
        
jag                                         maja (jag kom knappt mä)

           
klippdax                      pusskalas                  snyggt maja!             kristin posar

       
kristin                            egobild                     kramkalas
nu väntar jag på bilder från maja, så man kanske lägger ut nån till sen, blir ju inte så bra kort med min mobil.
Tack för den roliga kvällen girls!
   

Kommentarer
Postat av: jenny

hur vart klippningen på fyllan?? :O he he

2009-01-31 @ 15:42:24
Postat av: sofia

det gick bra.. bara luggen som klipptes...:P

2009-01-31 @ 16:18:29
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback