ungdomsmottagningen

gaaaah, blir så arg. försökt nå ungdomsmottagningen många dagar utan resultat. på deras telefonsvarare säger dom att man ska ringa vardagar mellan 8.30 å 9.30.. å varje gång så är det upptaget när man ringer. å när jag äntligen kom fram.. ja då svara dom inte... :( jäkligt dåligt system. förr var det så att man fick ringa, skriva in sitt nr å dom ringde upp.
å eftersom jag jobbar.. kan jag bara ringa mellan 3-5 gånger.. när jag väl kommer ihåg d. så få se hur det blir me d.

å nuförtiden e jag jäääkligt trött... 4 vardagar förra veckan somna jag mellan 19 å 20.. å igår somna jag vid 20 igen. jag e sjukligt trött när jag kommer hem från jobbet. förr somna jag aldrig när det va ljust på, tvn va på eller nått... nu vaknar jag nån timme senare å får knäppa av allt. vad e fel me mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback