vitaminschema

ja, eftersom jag e så himla trött å klen hela tiden e det kanske dax att göra nånting åt det. Nu har jag gjort ett vitaminschema. :P jag e jättebra på å gö massa olika scheman osv.. men asdålig å hålla dom. borde ha nån å hålla koll på mig. för annars fuskar jag. hihi.
Mats tror att jag har järnbrist.. vilket kan stämma. så man kanske borde gå å köpa järntabletter då. men d blir nog i helgen isf. jag har dock ingen koll på vilka vitaminer som e bra för vad. men vitaminer e väl bra vilket som?
nu har jag börjat dricka c-vitamin eller abcde-vitamin en gång om dagen å idag tog jag en kapsel med e-vitamin oxå. inte för jag tror nått hjälper.. men men.. haha. nån som har nått tips?
(om jag känner mig själv rätt, kommer jag äta d här i max 1 v) inge självdisiplin här inte. och jag vet... inte så bra å äta massa kaplsar å skit... bättre me frukt å så kanske.. men lättare å bara ta lite vitaminer.
  
 två kvällar i rad nu har jag tagit ett glas vitaminer istället för att äta något onyttigt.. det e ju bra...? och ja.. hade ätit kvällsmat. så  jag bytte ju inte ut vitaminerna mot maten.



titta bara hur blek jag är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback