choklad och banan

det roligaste bakverket å baka just nu: Muffins! jag älskar min muffinsform som gör att dom inte ramlar, som dom gör annars.. utan nu blir dom höga och fina. idag gjorde jag choklad och bananmuffins, riktigt goda och fräscha:D sen gjorde jag några choklad och hallonmuffins av smeten som vart över. hoppas som är lika goda efter att dom varit fryst.

mina goda choklad och bananmuffins


choklad och hallonmuffins



igår va maja här å kolla på fotbollen.. dålig match.. svenskarna kan ju fan inte göra mål. nu hoppas jag på tennisen idag istället. pappa å brorsan ska vara här å titta på matchen. jag å morsan ska städa klart i min gamla lägenhet och åka till blomsterlandet och maxi. vet inte än när jag ska jobba idag. ska bara hämta in disk.. å det va framåt eftermiddagen/kvällen. dom skulle iaf höra av sig nån timme innan. lättförtjänta pengar iaf!
jenny, när vill du ha nycklarna till lägenheten?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback