Biff Lindström

åhh, e trött på att göra biffar nu. imorgon har vi biff lindström både som dagens lunch och som en beställning på kvällen.  så idag fick jag göra biffar på 30 kg köttfärs... fy i helvete.. det e dubbelt så mycket som vi brukar göra. jag kan lova att d blev många biffar.  jenny, du skulle ha varit å hjälpt till!
för er som inte vet vad biff lindström är, så är det biffar med rödbetor och kapris i.
                    
ikväll åker jag med mimmi till brorsan. för annars får mimmi vara själv så mycket imorgon. denna vecka börjar jag kl 6 varje dag å imorgon har jag även kvällsjobb, så kommer sluta runt halv tio-tio nån gång. så jag kommer vara skapligt trött skulle jag gissa på. men jag hämtar mimmi efter jobbet imorrn, så hoppas att brorsan inte gått å lagt sig då:P

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha ;) biffarna jah!

2009-03-31 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback