hemlisen

ja, idag hade jag lovat å berätta min hemlis... meeeen. sandra, slå inte ihjäl mig nu.
jag måste citera nu "på måndag får jag troligen reda på en intressant sak, men det e en hemlis än så länge. "
alltså troligen... ch tyvärr... till allas besvikenhet.. nej, jag vet själv inte hur det är med den där hemlisen... så jag vill inte säga nått... haha! men då får ni va nyfiken ett tag till.. kul va?

å en annan sak... jag har börjat få hemska mardrömmar. sen det där bråket var för över en vecka sen... mer än hälften av mina drömmar handlar om samma sak. att folk försöker döda mig, å inte vilka som helst.. utan alla som var med på festen. hmm, eller inte mats faktiskt. men alla andra e med å försöker döda mig på nätterna.. inget jag tycker är speciellt roligt... men nått måste ju det betyda.. för jag har då aldrig drömt samma saker förr om nära å kära. jag vill vakna upp ur den hemska mardrömmen jag lever i just nu.


Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Skickade ett svar men de blev nå knas och hamnade på en helt främmande blogg:O så nu skriver jag ett nytt...



just nu sitter jag och snyftar, ditt samvete kanske vet varför?;) så jag klarar inte av att slå ihjäl dej för tillfället.. snyft..



Sedan när de gäller drömmar så vet jag av johanna som gillar att tolka drömmar att när man drömmer om död så brukar det betyda förändringar. Så då tror iaf jag att ditt sätt att se dessa personer har förändras.

2009-03-17 @ 10:47:58
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback