Jobbsnack

som på många andra ställen i dagsläget, ser ekonomin i företaget inte strålande ut. har till och med snackats om konkan om d går riktigt illa i framtiden, vilket vi inte hoppas.
å dom vill inte bli av med mig heller, jag fråga om jag skulle söka nått sommarjobb, men dom vill inte släppa mig. så vi ska försöka ordna med semestrarna så att bara 2 personer jobbar under en 5veckorsperiod. å bara halvtid.
å pengarna, ja dom kommer in, men kanske inte på det sätt som jag hoppats.. men för företagets bästa. så jag får se hur d går med den saken för min del.
när ska man ta semester då? å hur länge? min e ju obetald... skitjobbigt å tänka på allt... blir även lite stressad eftersom min hyra kommer bli mer än dubbelt så dyr som nu...
ja.... verkar som ingenting går i min väg... (förutom att jag fick lägenheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback