Kupolen

jag och mamma bestämde oss för att åka till kupolen i borlänge.. bara vart där en gång tidigare jag. men innan vi åkte, tänkte jag att jag skulle plocka bort alla mynt i väskan.. för den börja bli så tung.. å ja, d vart 400 sammanlagt, så morsan fick slantarna å jag kontanter tillbaka. nice.. 400 kr mer å shoppa för!


mamma, framme vid kupolen.

   
kupolen                                 fikade

mina köp:

vit klänning 299 kr, sjal 129 kr och brun klänning 300 kr


svarta skor me klackar 279 kr och vita gympadojjor för 199 kr.

har redan slängt mina andra dojjor, hade blivit hål i dom. så det var vanliga skor jag va ute efter idag.. å fick lite extra saker på köpet... men jag va jäkligt lugn jämfört med mamma. märks absolut vad man fått sitt shoppingberoende av!


Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Vilka fina inköp. lite avundsjuk faktiskt:P

2009-03-29 @ 21:34:48
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback