Planer

Själklart vakna jag kl sju som vanligt när jag e ledig. jag vet intesist jag sov längre än till sju... det e evigheter sen. kroppen har ställt in sig på att gå upp tidigt. stefan ligger och sover än. jag ska snart hoppa in i duschen.
har iaf gjort upp lite planer för dagen:

  • åka och titta vart gavlegårdarna ligger.. eftersom att jag ska skriva kontrakt på måndag. ( ja, jag har glömt)
  • åka och tanka bilen
  • åka till jysk och titta om dom fått in "mina" balkongmöbler
  • handla lite mat och hårfärg
  • skjutsa stefan till sandviken
  • jag å mimmi åka till åmot å hälsa på. som en liten surprise. dom vet inget. tror mamma e hemma själv.

då har jag att göra ett tag framöver idag. känns skönt att ha lite planer. lär ju åka lite bil nu, när jag ska lämna in den i veckan som kommer. ska ju även jobba nästa lördag. så jag hoppas få ha jobb bilen då.

undrar om d börjat kommit upp blommor än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback