Bilder

vart inte mycke dricka för mig igår... så jag va näst intill nykter på krogen å tyckte till å med det va pinsamt å dansa. (ja fast jag dansa ändå hela tiden) men d vart inga konstiga moves för min del, det stod andra för :D  själv va jag mest trött å tänkte på mat. haha. för vi hade sagt innan att vi skulle till max efteråt. såg fram emot d.  jag åt min nya favvo på max..friscomål och jag hade smältost till. micke gjorde en jäkla komplicerad beställning av allt möjligt. men han åt upp allt å va så nöjd så:P
lite bilder från förfesten:


fina pumor. maja och linda


stefan och en pose av micke


jag och stefan

nästa bild tog maja underifrån och d ser ut som att jag har skitstor underdel jämfört med den andra kroppen. kan väl bjuda lite på mig själv då.


missvisande bild? :P


maja försöker bli hög av att lukta på blommor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback