Blåbärskräm

micke gick nyss hem, efter ha vart här å snackat å kollat på tv lite.. trevligt.
å ingen kvällsmat orka jag göra... men så hittade jag blåbär i frysen. så nu har jag kokat kräm. längesen man åt blåbärskräm, brukar oftast gö kräm på hallon eller rabarber. så nu kommer jag bli lagom blå runt käften:P
så nu på eftermiddagen har man vart riktigt nyttig å ätit 2 chokladkakor å sen kräm. micke fick iaf 1 av chokladkakorna:P
        
                   blåbär sägs ju va riktigt nyttiga med.

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

haha!! du och dina krämer:) Tycker bestämt att du ska lägga in en bild på dej och ditt hår!!! Ha sött gumman, längtar tills det blir inflyttningsfest!:) Kramar

2009-05-06 @ 21:20:09
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback