Fest ikväll

har precis städat lite hemma, känns skönt å bli av med lite katthår och kattsand. fattar inte hur dom kan skita ner så mycket:P
tror jag vet vad jag ska ha för kläder ikväll. men har inte testat. isf blire en vit klänning med svart skärp och strumpisar å klackskorna som jag fick skavsår i nyligen..:P får plåstra lite innan så jag kanske klarar mig.
vi ska va vid micke runt 18.30, å det betyder att jag måste börja fixa mig kl 15. haha, ja förfan va d tar tid. hade tänkt locka håret idag.därför det tar sånn tid. men har ändå inte nå annat för mig. så då kan jag lägga ned tid på det.
snart måste jag käka nå med. har inte ens käkat frukost än.. å det e ju bäst att man har lite mat i magen när man börjar dricka.
kvällens dricka ikväll blir massor av drinkar. hoppas dom blir goda. mina ingredienser jag sa ha med blir: passoa, sprit me citronsmak, citronjuicie, hallonjuice och sprite... låter som d blir sliskiga drinkar.. men det gillar vi;)

blir lockig i håret ikväll.. e det tänkt iaf.

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe ha så kul ikväll då =) <3

2009-05-16 @ 14:00:32
Postat av: Micke

låter värre än mina de :p you go girl !!

2009-05-16 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback