Grattis Micke 25 år!

ja, nu ikväll har man vart på kalas och grattat micke. åt tårta med, men bara jättelite, för jag va proppmätt. vi spelade även kort. jag vann btw... men d va jämnt i slutet:P å klockan bara rann iväg.. va nog över halv tio innan man kom därifrån. men d va trevligt å folk va jäkligt trötta. kul å se folk som man inte sett på sådär 2 månader. va uppskattat för min del, kanske inte lika uppskattat från dom. vad vet jag. micke fick iaf absolut mango av mig, en ny smak på vodka som jag tyckte han skulle testa.


Kommentarer
Postat av: VIZLE

ojj vilken sminkglad micke hehe vem e de som har sminkat han sådär?

2009-05-07 @ 22:03:26
URL: http://vizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback