Lekt doktor

som många vet, hatar jag doktorer osv... gillar inte sjukhus å sånt. å igår fick jag ju skavsår när jag gick promenad med micke.. har skavsår på båda fötterna, men e värst på ena... å d som skrämmer mig, det påminner om skavsåret på midsommar när jag höll på å få blodförgiftning.
vill verkligen inte va med om det igen... så jag hoppas jag kan laga min fot den här gången. (jag använder inte kniv denna gång) :P såret e helt öppet, därför svider d rejält när man kommer åt eller ska göra rent.
jag bestämde mig iaf för å plåstra om min lilla fot.
       
mitt skavsår                           min behandling                    slutresultatet

nu hoppas jag detta ska läka fint, som d har en förmåga å inte vilja göra på mig. känner ju på mig att d här förbandet kommer fastna i såret, eftersom d varar.. men d återstår å se. :P

Kommentarer
Postat av: Micke

får klä dig mindre fint nästa gång så löser de sig :p

2009-05-03 @ 04:03:59
Postat av: sofia

haha, aaa. blir sandaler nästa gång:P

2009-05-03 @ 08:08:11
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback