Luftbubblor

idag på jobbet fick jag 3 chokladkakor med en ny sort av marabou. tror den inte kommit ut till handeln än... mjölkchoklad med luftbubblor. smällde i mig en på en gång.. mumma! det e bara 60 g choklad.. fast dom är i "mellanstorleken" alltså är d mycke luft i. men det e kanske bra med luft i.. så man får i sig mindre onyttigheter.. å chokladen va jäkligt lätt oxå. roligt å prova nya saker.

hann äta upp 1 innan jag knäppte kort:P


å annars då. jo igår klippte jag mig i ockelbo. 10 cm kortare... men d va behövligt.. men känns kort nu... fast tror inte ni andra skulle märka så mycke. för d e ju fortfarande långt. men som sagt 10 cm kortare å uppklippt... så d känns som man har lite hår:P


Kommentarer
Postat av: Ämly

haha, den har funnits lääänge :D supergod!

2009-05-06 @ 16:46:21
URL: http://cosmo87.blogg.se/
Postat av: jenny

jaa dom där har funnits många år :P

2009-05-06 @ 17:00:10
Postat av: sofia

haha, jahaa:P jag brukar iaf få smaka nya sorter, så trodde d här va en av dom:D

2009-05-06 @ 17:19:20
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback