Snart flytt!

dom som bor i lägenheten som jag ska flytta till, hörde av sig igår... så jag kanske får flytta in i lägenheten redan i helgen! wiieehoo! underbart... e ju även bra för att d här e den enda helgen jag e ledig.. sen jobbar jag 5 helger i sträck.
så nu fick jag ju smått panik å packa d sista... haha. nej, jag har inte packat allt än.. d kommer nog ske på torsdag.. eftersom på fredag åker jag till ockelbo å åmot å ska sterilisera katterna.. så får se om jag kan hämta nycklarna till lägenheten på lördag eller söndag...
längtar som tusan nu.. synd man inte får lön förrän nästa måndag:P
har grejat lite hemma nu sen jag kom hem från jobbet.. så nu börjar d synas på riktigt att jag ska flytta.



Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Fan va roligt för dej:) Snart inflyttningsfest då!;)

2009-05-21 @ 22:01:51
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: Sandrabanan

ja min kära såsis. nu har jag kollat på din gamla lägenhet lite väl länge nu tycker jag. vill ha bilder från nya!!!!!

2009-06-01 @ 10:19:02
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback