Ensam mamma söker

igår var det det sista avsnittet av Ensam mamma söker.. som vanligt fastnar jag i det programet. tycker det e lite mysigt:P calle e väl inte överförtjust i d.. men han fick "glatt" titta igår. åt en god ostbricka samtidigt. kändes som att jag aldrig blev mätt, så jag fick hejda mig å äta mer. calle fick äta passionsfrukt för första gången... han tyckte det var gott.  fick hindra han tidigare i veckan då han bara tänkte ta en tugga av passionsfrukten. haha:D
å det blev ju iaf lyckat i 2 av 3 par i ensam mamma. helena valde ju inte så oväntat oscar. som nu håller på å flyttar ihop. och ulrika valde lasse, inte heller så oväntat. dom snackar om barn. å madde från sandviken valde inte nån, å e nu lycklig singel. va ju tvungen å se hur det gick efterråt på tv3.se.. hihi


ikväll ska vi gotta oss i glass, banan och hemmagjord chokladsås:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback